Yiğit İçin...

     Hayatta her insanın karşısına her zaman iyi insanlar çıkamayabiliyor bazen fakat, çıktığında ve hele bir de senin gibi biriyse işte o zaman sırtı yere gelmiyor ...

     Bu zamana kadar yani seni tanıdığımdan bu yana hiç sırtım yere gelmedi hacı yatmaz gibi dolanıyorum ortada sayende :) her geçen gün daha da iyi anlıyorum daha da iyi öğreniyorum kalbindeki temizliği yüreğindeki bolluğu içindeki sevgiyi saygıyı ...
işte bu yüzden bence ismin sana cuk diye oturmuş bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın sen bile bazen diyorsun ya bende mi sorun diye seninle alakası yok 4'4lük adamsın aksini söyleyecek varsa da seni tanımamış derim. Sayısalı tutturduğunda neler yapacağını anlatman, hayallerin, istediklerin, elde ettiklerin, yaşadıkların hepsini hayranlıkla dinliyorum ve biliyorum ki, ne olursa olsun sen adamı yarı yolda bırakmazsın gerçek bir dostsun kardeşim :) beni soktuğun ortamlar taksım geceleri sırf ben tavşan gibi olayım diye kalıp şeklinde uyuyor numaraları yapman saatlerce hepsi emin ol ki, bir yere yazılıyor ve ilerde mutlaka karşılığı olacaktır. Şimdiden ufak ufak ödemeye çalışıyorum kendimce belkide ödeyemiyorumdur ama hakkaten hakkın ödenmez asla hele benim üstümde ki sadece benimde değil herkesin üstünde mutlaka bir hakkın vardır ama bende ki yerini asla pas geçemem çocuklarıma anlatabiliceğim ve örnek verebiliceğim bir karaktersin buraya lise yıllığı gibi umarım dostluğumuz hiç bozulmaz demiycem çünkü ben eminim ki sen beni, ben seni çok iyi tanıyorum ve o yüzden bozulmaz :P umarım hayatta çok iyi yerde olursun kardeşim :) ( hani sen ol da bizide yanına alırsın ):) sevildiğini bil morukçum başka lafa gerek yok !!! :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA