Acil Şifalar


-Acil Şifalar-

Bahçe kapısından sızdılar aralık kalmış neresi varsa hayatımın
Bünyede bastırılmamış ne kadar isyan varsa ordan
Daha asitli bir yalnızlık için dilek tutuyorum şarkılara
Sıradaki benim şansıma diyorum haberler başlıyor birden Benden hazin biçimde bahseden,


Kumsalların istenmeyen kaç kum tanesi varsa önde gideniyim her tazzikli akışta
Gitme diye yalan bile söylerim, yerini söylerim ne saklamışsan kal diye
Bu yazı serin tutalım diye çıplak tenlerde gece yarısı tatlı bir soğukluk olsun diye Her sevişme aramızdaki her üryan gelişme

Hem gidenedir bu şiir, hem gelecek olana o da biraz oyalanıp gider nasıl olsa
Hep haberler başlayacak biliyorum hangi şarkıyı seçsem şansıma
şimdi şifa niyetine giriyorum sulara mavisine değil denizin sade tuzuna.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA