Sevgi Duvarı

Kör karanlıklarda açardık paslı gözlerimizi
Dilimizde akşamdan kalma bir küfür
Salonlar,piyasalar, sanat sevicileri
Derdim, günüm insan arasına çıkarmaktı seni
Yakanda bir amonyak çiçeği
Yalnızlığım benim sidikli kortezim
Ne kadar rezil olursak o kadar iyi

Kumkapı meyhanelerine dayandık
Önümüzde altınbaş, altınzincir fasulye pilakisi
Ardımızda görevliler,ekipler,hızır paşalar
Sabahları çöplüklerde açardık gözlerimizi
Öyle açık öyle sıcaktı ki çöpçülerin elleri
Çöpçülerin elleriyle okşardım seni
Yalnızlığım benim süpürge saçlım
Ne kadar kötü kokarsak o kadar iyi

Baktım gökte bir kırmızı uçak, bol çelik bol yıldız, bol insan
Bir gece sevgi duvarını aştık
Öyle açık öyle seçikti ki düştüğüm yer
Baş ucumda bir sen vardın birde evren
Saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi
Yalnızlığım benim çoğu türkülerim
Ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA