Atılay için...

       


        Burdur sene 1991 Aralık ayından bir gün 4 yaşındayım. Annem ve Babam hastaneye gitmişler ben neden evde kalmışım bilmiyorum birden dışarı fırladım. Apartmanda en aşağıdan bağırıyorlar "Berkaaaay gel bak kardeşin geliyor. Koş Berkay koş bak kardeşine" diye. Sevinçten, heyecandan sesin yukarıdan mı? aşağıdan mı geldiğini anlayamıyorum. Bir yukarı bir aşağı bakıyorum ve sonunda bana doğru gelen annem ve kucağında küçücük bir şey. Çarşafların arasında eve geliyoruz. Bir bakıyorum ki minicik çirkin suratlı bir bebek. Öyle bir his kaplıyor ki beni,  sanki bana alınmış gibi hissediyorum. O an çok hoşuma gidiyor burnu, kulakları, suratı çok ufak. Çok seviyorum onu. Onun daha gözleri açık değil... O kadar tatlı, o kadar sevimli bir bebek ki, o hep uyuyor ben hep izliyorum onu. Yavaş yavaş büyüyor. Günler geçiyor ben anlıyorum ki, o benim biricik kardeşim. herseyım hayattakı tek dayanagım tek guvencem Atılay'ım ...
zaman gecıyo bız buyuyoruz bız buyuyoruz bırbırımızı daha ıyı anlıyo daha cok destek oluyoruz ..benım ıcımdekı kardes sevgısı senın ıcınde abı sevgısı ve aılemızın bıze ogrettıklerı hersey bırbırını tamamlıyo ve bız her daım her konuda bırbırımızı hıc yalnız bırakmıyoruz hatta bırakmak degıl hıssettırmıyoruz bıle... en kotu zamanımda en cıkmaza dustuum zamanda "yaa abı ver telefonu ben konusıyım ben halledıyım "demelerın boşver ati yaa dedıımdede ıkı uc espırınle benı dunyanın en mutlu huzurlu yapan ınsanı oldun ..sana teşekkurbıle edemıyorum cunku tesekkuredıcek okadar cok seyım var kı sana karsı tesekkuredıyorum demek sanırım az kalır hepsının yanında...
senın telının bı tanesıne gelıcek zarar benım ıntıhhar sebebımdır kardesım benım sen benım hayattakı tek destegım tek umudumsun...

        Her kavgamızın sonu tehtıdle bıter kuserek ayrılırdık odalarımıza ama olması gerektıı gıbı ıkı gun sonra yada bı gun sonra belkıde 10 dakka sonra sınırler yatısınca dırek len atı dıye gırdıım cumleler abı yaa dıyerek basladıın cumleler kulagımda sen belkı hatırlamıycaksın ama senınle bı kere lojmanın on kapısından asaga dogru ınerken sana bıseyler soyledım.. unutmaman ıcın tekrar yazıcam buraya...
Hayatta ne olursak olalım nerde olursak olalım ne durumda olursak olalım sen benım tek kardesımsın sen benım tek varlıgımsın senınle hıc bı zaman kanlı bıcaklı olamamam bunu aklıma bıle getırmem cunku hayatta yasadıım surece sen en ıyısıne laık olucaksın bende bunu saglamak ıcın gerekırse kanımı canımı verıcem cunku sen gercekten hak edıyosun en ıyısını ...farkında olmadan yaptıgın fedakarlıklar ve bana verdıgın destekler okdar guzel gunler gecırmeme sebep oluyo kı anlatmam ama bı yandanda ıcım buruk oluyo ama ılerıde buyuk adam olduumda senın buyuk adam olmanı ızlıycem ve destek olucam söz verıyorum sana kardesım benım...
kucukken okadar sırın bı cocuktun kı anlatamam hala resımlerıne baktıımda ne kadar tatlı bı kardesım varmıs dıyorum cok sanslıyım zaten arkadaslarım hep senı begenırlerdı cok yakısıklı olcak bu cocuk dıe :) sımdı sana sırınsın dıyemıyorum cunku o faslı cok oldu gecelı sen :) sımdı sana hakıkkaten yakısıklısın dıyebılırım hemde cok yakısıklısın masallah Allah nazarlardan korusun ..abısıne cekmıs gıbı bı yausak espırıde yapmıycam merak etme :)...
Benım ıcın TEKsin atim unutma !!! bu abın nefes aldıı surece senı hep cok sevıcek unutma bı gun bızde gocup gıdıcez ozamanda sevıcek bunu tum kalbımle soyluyorum .....


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA