Rüya Gibi.

İnsan her uyuduğunda rüya görürmüş diyorlar. Bunu biliyor muydunuz ? Ben bir kaç senedir biliyorum bunun böyle olduğunu ve rüya görmenin çoğu zaman çözülemediği bir gerçek olduğu konusu üzerinde bazen aklıma abuk subuk şeyler geliyor. mesela çok uzun bir rüya gördüğünü zannediyorsun fakat en fazla süren rüya 2 saniye bile değilmiş. Çok garip bir zaman kavramı bence bu, o kadar olay gerçekleşiyor rüyanda ve birden uyanıyorsun uzun bir rüya gördüğünü zannediyosun ya işte o bile 2 saniye değil. Çok acayip bir durum ya benim aklım pek almıyo bu konuyu açıkcası.

Birde şöyle birşey var örneğin; rüyanda gördüklerin bilinç altındakiler mi ? gerçekleşmiş olanlar mı ? yoksa gerçekleşicek olanlar mı ? yani insan gerçekten rüyasında kendisinin yada bir başkasının geleceğini görebilir mi ? Bazıları der ya " ben bu olayı rüyamda görmüştüm " diye garip bazende bu yüzden dejavu oluyoruz falan garip bir olgu bunlar aslında değişik bir enerji şekli.Heleki bazı rüyalarımız ne kadarda gerçekçi oluyor yaa resmen yaşıyosun o anı ve uyandığında bazen "keşke uyanmasaydım" diyosun yada, " ohh be rüyaymış!" dediğin rüyaların oluyor.

Şimdi senden ( bu yazımı okuyan kişiden yani ) şunu istiyorum, sadece şunu düşün bak ; şuan mesela rüyada olmadığına eminsin uyumuyosun bilgisayarın başındasın birisi birşey yazmış ve sen onu okuyosun evdesin tam olarak bulunduğun ortamı düşün birileri arıyor seni telefonla konuşuyorsun yada birisi sesleniyor sana içerden müzik dinliyosun normal bir gün belki de bugün senin için ve bir şey oluyo normal devam ederken günününe birden uyanıyorsun ! meğer gerçek olarak zannettiğin o gün senin o 2 saniyelik rüyanın bir parçasıymış. Şuan ne kadar saçma birşey düşündüğümü düşünüyor olabilirsin haklısında bu benim bi kaç saat önce ve bir kaç yıl önce aklıma geldi aslında. Tek istediğim sadece bununda bir olasılık olabiliceği gerçeğini düşünmen. yani ya hakkaten öyleyse rüyanda hiç yemek yemedin mi ? rüyanda rüya bile görmüş olabilirsin değil mi ? Rüyanda ağladın, güldün v.s v.s yani gerçek hayatta yaptığın hersey rüyalarındada oluyor. Neyse bu çok şaçma bir fikirdi kabul ediyorum yani ben bunu düşünüyorumda başka biriyle yada birileriyle paylaştığın zaman ya saçma olduğunu düşünüyorsun yada ona saçma geliceğini düşünüyorsun sonuçta benim kafamın içindeki şeklini kelimelere dökemiyorum ne kadar dökmek istesemde bunu yeterli derece yapamam yani tam olarak kendimi ifade edemem sanırım.

Rüya görmek çok güzel birşey ama bence, iyi yada kötü bir şekilde rüya görmek farklı duygular ve etkiler bırakıyor insanın üstünde. Ben bir iki kere uçtuğumu gördüm mesela ikisinide çok net hatırlıyorum bir tanesinde uçma yeteneğim vardı diğerindede rüzgarın etkisiyle savrulmuştum ve yere düşerken uyandığımı hatırlıyorum fakat düşerken gerçekten korkuyor insan ya ve önüne geçemiyosun rüya gördüğünde " eveeet ben şuan rüya görüyorum "diye bilinçlenemiyosun, mesela uçtuğumda rüya gördüğümü farketseydim eğer, özgürce uçardım ""benim için tasarlanmış ve kurgulanmış olan rüyayı oynamaktansa"" ama hiç birimizin öyle bir seçeneği yok malesef. Fakat şöyle bir gerçek var genelde bilinç altınızda olan yada bastırmış olduğunuz duygularınızı, isteklerinizi, kafanızda tasarladıklarınızı, hayalini aşırı derecede yada üstünden geçerek kurmuş olduğunuz hayallerinizi rüyanızda görüyosunuz ya , yada çok çok alakasız şeyler. Hiç aklımdan geçmediği halde yada düşünmediğim halde rüyamda uçaktan atladım falan gibi mesela yani. Küçükken bir canavarın ( bu dinozor gibi bir şeydi sanırım) ben bisiklet sürereken beni kovalaması o rüyamdan uyandığım sıradaki kalp atışlarımı net bi şekilde hatırlıyorum.

Belkide rüya ile ilgili pek teknik bir bilgim yok diye kafamda şekillenen bir şey yok o yüzden aklıma bu tarz şeyler geliyor. Yani şöyle anlatıyım bu durumu 3-6 yaş arasında hiç bir eğitim görmemiş çocuğa "bana herhangi birşey çizebilir misin ? " dediğiniz zaman çocuk size çok farklı bir şey çizer beklemezsiniz ondan öyle birşey yada çok anlamsız bir şey cizer ve size o abuk subuk çizdiği resimi birde yorumlar şurda bu var burda şu var gibi bu da onun gibi şey sanırım teknik bir eğitimim yok rüya konusunda sadece çok farklı ve enteresan bir enerji olduğuna inanıyorum okadar ama rüya yorumla falan deseler saçmalarım belkide belkide mantıklı şeyler söylerim.bilemem.

Bu rüya konusunda çok fazla takığım aslında üstüne çok fazla saçmalayasım var ama uzatmak istemiyorum. Bu konu beynimde gereksiz bir yer kaplıyordu ordan buraya aktardım kafamın içinde yer açmış oldum. :).
Ayrıca şu sözüde bu gün duydum çok etkiledi beni ağır bir anlamı var gerçekten anlarsan.

Hayat asla sahnelemiyecek bir oyunun sonsuz tekrarından ibarettir. okuduğun için sağol.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA