Pişmanlık



Pişmanlık


Senden uzaklara, çok uzaklara sürüklenirken
kalabalık bir odada yapayalnız hissediyorum 
düşünüyorum kendi kendime
'kaçış yok bu korku, pişmanlık ve yalnızlıktan…
aşk ve nefret düşleri 
hep gözlerimde duruyor 
ölen bir kahkahanın son nefesi 
sessiz çığlıkların yankıları... 

o zaman bilmediğim şeyi 
şimdi de bilmeseydim keşke… 

dönüp bakıyorum geriye, 
hatıralar yine cezalandırıyor beni 
bazen gördüğüm bütün acıları hatırlıyorum 
bazen nasıl olabilirdi, merak ediyorum. 
ve bazen umutsuzca bakıyorum kendi kendime 
nasıl birine dönüştüm ben? 
yaptıklarımı kabullenmek zorundayım. 

kaderin kekremsi tadını, 
ve geçmişi geride bırakamayız ki. 
hiç kaybetmediğim bir güç var içimde, 
o cevabı bulmaya adadığım. 

biliyorum, bir yol var bir yerlerde 
geleceğim hala belirsiz, 
hayatımın akış yönü değişti, 
ve ben hala, 
pişmanlık nedir bilmeden yaşamayı öğrenemedim. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA