Gürkan'a Ait



GÜRKAN'A YAZI!

Canım Kardeşim...

Bu yazıyı şu şarkıyla okumanı istiyorum.  ** Şarkı **

Doğum gününü falan geç şimdi, sadece bu güne özel birisi değilsin sen. Sadece doğum günü diye konuşmayacağım. Facebook'tan yazamadım yer yetmez diye. Bu yüzden buraya yazmak istedim. Seni ancak burada ki alandan ifade edebilirim kendimce. Gerçi daha öncede yazmıştım buradan seninle ilgili bir yazı ama bu seferki fena bir şey olacağa benziyor.


     Şarkı aslında aramızdaki muhabbeti çok net anlatan sözlere sahip. Uzun uzun yıllardan beri hayatlarımızın içerisindeyiz. Seni senden iyi bilen biri haline geldim senin sayende. Beni de benden daha iyi bilen birisisin. Bununla gurur duyuyorum. Seni çok özlüyorum canım kardeşim, arkadaşım, dostum, sırdaşım, yoldaşım. Ben sana çat kapı gelemiyorum ya koyuyo bu bana biliyorsun. İmkanım olsa gelirim. Bunu da biliyorsun. Ama hayallerimiz, düşüncelerimiz var. Olacaktır da daha fazla.

    Şuan hayatında çok önemli birisi var. Tüm hassasiyetini tüm ilgini alakanı ona adamış durumdasın biliyorum. Dedim ya seni tanıyorum diye. Bu çok güzel bir şey. Sen her zaman sana yakışanı yapan bir adamsındır zaten. Senin yaptığın her şeyde gurur duyan birisiyim. Bu yüzden seviyorum seni aslan kardeşim.

    Bir adım daha gerideyim artık. Biraz daha geriden bakıyorum sana. Böyle olması da gerekiyor şu sıralar. Seni bekliyorum aslında burada. Seninle t-beer içeceğimiz zamanları bekliyorum. Belki yazlıkta bir şeyler içer gemide filmini izleriz. Ya da coco star yeriz gecenin bir saati salonda buluşup. Sabaha karşı sorarım sana " açayım mı bunu " diye. "aç" dersin. "ağğççhç".

     Bırakalım şimdi geçmişi yakın tarihi. Hadi doğum gününden bahsedelim biraz. Artık aynı yaş dilimini paylaşıyoruz seninle. Hayallerimiz, hedeflerimiz, muhabbetlerimiz değişiyor yeri geldiği zaman ama hiç değişmeyen ve değişmeyecek bir şey düşüncelerimiz seninle. Sen benim çocukluk arkadaşım, beni yerden kaldıran adam oldun ya bu yüzden artık daha da büyüdük seninle. Bir kadeh şaraba bilgisayar başında konuşurken gözleri dolan adamlar olduk karşılıklı ya, bu yüzden daha da büyüdük aslında. Özledik ya hadi hemen şurada yan yana olalım dedik ya bu yüzden büyüdük. Büyümeye devam ediyoruz.


     Bir gün gelecek bunlardan bahsetmeyeceğiz. Bahsetmeyeceğiz çünkü artık yaşıyor olacağız. Her aklımızdaki şeye kadeh kaldırıp bunu gerçekleştirebiliyor olmanın gururunu yaşayacağız seninle. Daha da mutlu olacağız çocuk inan bana çok daha mutlu.

     Doğum günü falan eyvallah ta tek başına mı doğdun pezevenk. Ben senden çok Sultan annemi düşünürüm, Hüsamettin babamı düşünürüm. Ben esas onlara çok teşekkür ediyorum. Doğurmak olarak değil, böylesine temiz bir evlat yetiştirdikleri için. Böyle yürekli, delikanlı bir adam büyüttükleri için. Onların kudretli ellerinden, temiz yüreklerinden öpüyorum. Seni seviyorum eyvallah ama onların yeri bende başkadır.

     Bir Sultan annem dediğin sabahlayıp bizle rakı kadehi tokuşturmuş insan, Sabaha kadar gülüp eğlendiğimiz derdimizi dinleyip bize yol gösterendir. Annemdir, cenneti ayaklarının altında bulduğumdur. Başımın tacıdır.

    Hüsamettin babama gelince. O hep bizi uyandırandır. Ayıltan hayatın gerçekleri iki duble rakı kadehinde anlatabilen, gösterenimizdir. Bize " siz adam olun gerisi düzgün olur" diyenimizdir. Bu iki şahane insan olmasaydı zaten yürekli, haysiyetli birisi çıkmazdı.

     Hayriye ablama gelince, o benim baş tacımdır. Yıllar yılı " keşke bir ablam olsaydı" demelerimin sonucu Allahın bana vermiş olduğu bir hediyedir. Bir sarılışı beni huzura kavuşturandır. Canımdır, kanımdır sakındığım üzerine titrediğim en pozitif enerjimdir.


     Seni seviyorum çocuk. Seviyorum çünkü delikanlı adamı sayende daha iyi anladım. Yürekli insanı senin sayende görebildim. Uzaktakini özlemeyi bile sende daha iyi öğrendim. Hayal kurmayı, hayallerin gerçekleşeceğini sende gördüm. Görüyorum da.


     Doğum günün kutlu olsun Gürkanım. Beni benden iyi bilen karakterim. Kendim. Zihnim. Kardeşim.


Bir sonraki doğum gününde sana sarılana kadar bu yazı burada kalsın.



Berkay.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA