Geçmişten ve Gelecekten

            

            Peki şöyle yapalım, hadi tamam şimdi tekrar burada yazmaya başladım. Bu konuda da istikrarlıyım. Mütemadiyen sıklıkla yazı yazacağım buraya. Yazarken dijitalde, çizerken kağıt kalemde olmaya karar verdim. Fakat eskide yazdığım yazıları okuyan birisi için belkide çok arabesk, hayalperest, kendimce edebiyat parçaladığımı düşünmesi çok normal. O zamanlar çok ama çok gençtim. Yaş olarak değil ama zihnen çok gençtim. 3-4 bira içer oturur yazmaya çalışırdım. Kendimi güzel yazıyor zannederdim. Aslında ne yalan söyliyeyim bazı yazılarımı okuduğumda hala ne anlatmak istediğimi çok net anlıyorum. Karşımda biri varmış gibi anlatmayı seviyorum, bu beni daha toparlayıcı yazmaya itiyor yoksa garip cümlelerle vaay ne yazdım yaa olurum.


        Paragraf başları yapıyorum, bu satır çok oldu diyorum falan. Neyse, eski yazılarımı bir ara düzenlemeyi düşündüm, harf hatalarımı, kelime hatalarımı, lüzumsuz şakalarımı, kendimi çok komik zannettiğim satırları falan ama bir kaç aptalca şakayı sildiğimde bir anda durdum. Şu an ki ben olarak o zamanlar, o şakaları yapan, o duyguları yaşan Berkay'ın düşüncelerine ayıp ediyormuşum gibi hissettim. O gün o kadar komiktim, o kadar biliyordum, belki de o kadardım. Şimdi de bu kadar olduğumu belki 10 sene sonra bu yazıları okuduğumda anlayacağım. Böyle düşünmeye başlayınca hafif bir tebessüm oldu yüzümde. 


        10 sene önceki Berkay'ın yaşadıklarını, güldüklerini, üzüldüklerini, hayallerini ve kendini ifade etme biçimini şimdi takdir ile okuyorum. Aferin bana! Keşke daha fazlasını anlatsaydım. Daha detay verseymişim, daha ağdalı cümleler kursaymışım. Kendimce sayfa sayfa yazdığım yazılar bu zamana kadar binlerce kez okunmuş. Hatta adı lazım değil bazı kişiler tarafından çıktılar alındı. Neyse o zaman öyleydi. Artık hayatımın yarı evresini tamamladım, bir sonraki yarı evresine başlıyorum. Yaşım oldu 35 civarı, bundan sonra yaşayacağım bir 35 senem daha var gibi düşünürsem bunu hayata karşı daha keyfe keder yaşamak istiyorum. Daha çok güleyim, daha çok gezeyim, daha çok huzurlu olayım istiyorum. Daha çok içeyim, daha çok keyif yapayım, sarhoş olayım, nerede akşam orada sabah olayım istiyorum. Evet bunları bir eş bir baba olarak da yapayım istiyorum. 


            Mini planlarım var, bundan sonra daha çok paylaşacağım, daha sık burada olacağım. İleride kendimi bu yaşımı şu an yaşadıklarımı unutmamak için yazacağım ve videolar çekeceğim. Şu an ki duygumu unutacağımı biliyorum kayıt altına almazsam. Eğer kaydı olursa unutmam, utanmam, ileride oğlum izleyip, okuyup, dinleyip beni daha iyi anlayacaktır.


Buraya da bir başlangıç fotoğrafı olarak kendi fotoğrafımı iliştireyim.

Daha öncede yazılarıma youtube video linki koymuştum, her yazımın bir videosu olsun diye fakat adlarını yazmadığım için ve verdiğim linkler açılmadığı için o şarkılarda kayboldu.


Artık isim ve link vermek daha iyi olacak gibi.

https://www.youtube.com/watch?v=hji4gBuOvIQ&list=PLBrp_6j-GTCIHqeNVbytoKtnN518Y4MdW&index=8


Gorillaz - El Manâna



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA