Denize Taş Atmak

 


            Bugün bir kaç saatlik vakitte Arden ile birlikte sahile yürümeye gittik. Çok yakında bunlarında videosunu çekeceğim. Hatta youtube üzerinden bir vlog gibi bir şey hazırlamak istiyorum. Bu kanalda ufak ufak kesitler paylaşmak istiyorum. Yazılı haricinde bir de video olarak arşivlemek istiyorum günlüklerimi. Neyse, oraya tekrar döneceğim. Bugün Melis işleri için dışarı çıktı biz de Arden ile birlikte dışarı çıkmaya karar verdik. Çünkü dışarıya çıkmak onu hem çok rahatlatıyor hem de güzel vakit geçiriyor. Ayrıca bana da çok iyi geliyor, sıcak soğuk demeden dışarıda biraz tur atmak. Bostancı'da beltur önündeki kumsal alanda denize taş atmaya karar verdik :)


            Kız çocuklarında nasıl oluyor bilemiyorum ama erkek çocuklara özgü olduğunu düşündüğün mini agresif oyunlar daha çok dikkatini çekiyor. Denize taş atmak, bir şeyi devirmek vs gibi oyunlar Arden'i daha çok eğlendiriyor. Birlikte kum alana indikten sonra, deniz kenarında bulunan taşları sırasıyla denize fırlatmaya başladık. Tabi ki çok keyif aldığı bir aktivite oldu. Taşın düşmesiyle gelen dalgalar, çıkan sıçramalar daha da keyiflendirdi onu fakat hareketsiz olan bedenim yüzünden uzun süre onun boyunda çömelmiş bir şekilde duramama sebep oldu. Fakat yine de iyi ayak uydurdum. Deniz düşeceğinden ıslanacağından tedirgin olduğum için, düşse bir şey olmazdı en fazla ıslanır ve üşürdü. 


           Yanınızda ufak bir çocukla birlikte toplum içerisinde istediğiniz hareketleri yapabiliyorsunuz çok ilginç kimse yadırgamıyor. Tek başıma ayağa kalkıp dans etsem gözlerimi kapatıp muhtemelen deli diye bakarlar ama bir çocukla birlikte anlamsız bir yerde birden oynamaya başlayınca kimse kafasını çevirip bakmıyor bile. Bu anlamsız ayrımı reddetmeye aşırı önem gösteriyorum. Neyse bu başka bir yazının konusu olsun umarım unutmam :)


            Gece 03:06 şu an cumartesiyi, pazara bağladık. Bugün bol oyunlu bir gün geçirdiğimiz için henüz mama için Arden uyanmadı. Ben de, Melis Arden'i uyuturken bisikletle dışarı çıktmıştım. Babamlara gittim, biraz muhabbet ettik, bira içtik derken 2 bucuk gibi geldim eve. Dışarı vakit geçirmek, Ardenle, Melis ve kendi kendime bisikletle çok keyif aldığım şeyler. Umarım taşındığımız yerde bunların daha çoğunu yapabilirim. Yapabiliriz.

Peki bu yazının bir şarkısı olsun; https://www.youtube.com/watch?v=l-dE9gAgrBw

Pilli Bebek - Özgürlük



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA