Efendiler!


    


            1-2 gündür kendimi heyecanlandıracak işlerle uğraşmaya başladım. Aslında kendimi ilgilendiren sadece benim kontrolümde olan planlar yapmaya başladım. Bu da beni çok heyecanlandırıyor. Sürekli kendime aradığım " ben ne yapabilirim? " sorusuna sanıyorum artık ufakta olsa cevap veren bir tarafım çıkıyor ortaya. Beni tekrar heyecanlandıran, hazırlanırken bir yandan ayaklarımı adeta bateri çalarcasına hareketlendiren işler bunlar. Bana bunları yapmamda ilham veren şeyler oluyor, bunlardan en büyük oranı Ahmet Coka diye birisi oluşturuyor. Kendisini tanımıyorum, hatta daha çok yeni youtube'daki videolarında gördüm. Orada anlattıkları kadarıyla biliyorum kendisini. Videolarını ilk baş sıkıcı buldum, ne anlatıyor ne yapıyor diye sorgularken aslında youtube'u tam da benim istediğim gibi kullandığını fark ettim. Günlük! Evet, video günlük olarak kullanıyor. Sadece birisine anlatıyor, günlük tutar gibi paylaşıyor. Ne bir takipçi isteği var, ne bir talebi, vaadi. Sadece anlatıyor, merhaba demiyor, arkadaşlar demiyor sadece ne hissediyorsa onu anlatıyor.

            Farkettim ki benim de böyle bir şeye "ihtiyacım" var. Paylaşmayı seviyorum ama bunu bir vaad olarak yapmak istemiyorum. İçimden geldiğince, aklımdan geçtiğince yapmak istiyorum. Hemen kendimce planlar yapmaya başladım. Çok yakın bir zamanda bir iş yaptım, bu işin karşılığında kendime bir kamera alacağım gopro mesela, bununla hemen video günlükler hazırlamaya başlayacağım. Kendimi, duygularımı düşüncelerimi anlatacağım. Çevremi yaşadıklarımı, o günü anlatacağım. Tarihe not olsun diye. İleride eşimle gülelim diye, oğlum ileride bugünleri görebilsin diye. 

            blogspot adresimi 2'ye böldüm. Bir tanesinde fotoğraflı günlük tutacağım. Gün ve gün olmasada yaşadığım bazı hatıraları buraya fotoğraflarla paylaşacağım diğer hesabımdan tasarımlarımı eskizlerimi paylaşacağım. Böyle olmasını planlıyorum. Bu beni aşırı heyecanlandırdı. Son zamanlarda retouch yapmaktan çok sıkılmıştım. Hem bu gelen tasarım işi, hem de bu fikirler birde üstüste gelince heyecanım arttı. Hiç bir bahane bulmadan bunları yapacağım. 

            Buradan belki okursa, hiç tanımadığım Ahmet Coka'ya paylaşımlarından dolayı çok teşekkür ederim. Bir meslektaşı olarak hem ondan çok şey öğreneceğime eminim hem de bu paylaşımları sayesinde bana bir neşe, heyecan verdi. Bir gün mutlaka videomda ona bu teşekkürümü ileteceğim.

Eyvallah, Başlıyoruz! :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA