Sensiz





Böyle olacağını tahmin etmemiştim zamanın.

İnan bazen öyle sorguluyorum ki. Nasıl olabiliyor böyle, hep bu şekilde. Korkuyorum. Bu süreç ne zaman bitecek bilemediğim için korkuyorum. İstemiyor muyum istiyor muyum bilemiyorum.

Böyle nefret edeceğimi tahmin etmemiştim kendimden.

Sadece kızmıyorum da, zulüm ediyorum bedenime daha fazla acı çekerek üstesinden gelmeye çalışıyorum her şeyin. Hep kötüyü zamanı hatırlamaya çalışıyorum, nefessiz kaldığım sığ denizlerin içini.

Böyle duracağımı tahmin etmemiştim kendi kendime.

Bu kadar suskun, bu kadar durgun, bu kadar yalnız ve çaresiz. Nasıl bir uzay burası, nasıl bir kara delik hep içine çekmeye çalışıyor sigaramın filtresi kendini. Yok dur sen anlamıyorsun bunlardan. Konuşmanın faydası yok ama konuşmak güzel bir şeydi aslında. Kahvaltı yapar mısın bana ? Tost olur tostu seviyorum biliyorsun. Belki yanına biraz yumurta kırarsın. Sendeyken sen, bendeyken ben yaparım. En iyisini kim yaparsa.

Böyle durduk yere sana bakacağımı tahmin etmezdim ben.

Özlemek kadar güzel bir şey varsa hayatta o da filtre kahvedir. Şekersiz acı bir kahve özellikle sabahları. Ya da bir kafede. Sahil kenarında ki bir kafede. Karamelli filtre kahve. Hala içiyorum. Şuan değil. ama sabahları muhakkak.

Böyle karmaşık olacağımı tahmin etmemiştim.

Her gün biraz daha unuttuğunu biliyorum beni. Unutacaksın da. Böyle anlaştık seninle. Bilemiyorum belki hiç konuşmadık bunu seninle. Tam o esnada sustuk. Başka bir şey söyledik. Ağır bir şey. bir daha hiç konuşmamacasına hatta.

Kül düşüyor kucağıma
Korkuyorum yanarım diye
Silkemiyorum gidecek kaybolacak
İzliyorum yanışını öylece

   Nereden yaktım bu sigarayı hatırlamıyorum
   Seviyorum sigarayı ama onu biliyorum
   Bana zarar verdiğini biliyorum
   Korkuyorum bir daha yakarım diye

      Elim çok gidiyor ateşe, çakmağa
      Durduruyorum inan bir çok defa
      Olmasa bira, şarap biraz meze
      Yakmayacağım bir kez daha

         Ama canım istiyor, O beni seviyor
         Zarar veriyor ama kopamıyor
         Ölüyoruz ama söylemiyor
         Galiba git gide benden uzaklaşıyor.

             Sen. Seni ben ittim oraya
             Beni sen yaktın kucağımdan
             Zarar vermeseydin içerdim daha
            Ama biliyorum bırakmalıyım bir şekilde.

               Nasıl bir sigara bu, tek nefeste tiryaki ediyor insanı.
               Tek nefesi en derine kadar işleyebiliyor
               Bir tane daha yakmamı sağlayabiliyor
               Bilmiyorum ne denebilir daha

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA