Anlamsız




     Bu şarkı bir şeyler yazmama sebep oldu. Ne yazacağımı bilemiyorum ama gerçekte var olmayan veya olabilitesi çok az şeyler veya bazısı, bir kaçı gibileri.


     Güveniyor kendine. Fiziğine, düşüncelerine, davranışlarına ve bazı doğuştan gelen yapıtlarına. Zaten kendine güvenmezse bu kadar egolu olamazdı. Egosunu kötü olarak değil bir yaptırım olarak kullanıyor. Tabi bu kendince bir düşüncesi. Dışarıdan nasıl gözüküyor bilemiyor ama komik olmak onun vazgeçilmezi. Etrafındakiler gülsün istiyor. En kötü durumundan en şımarık anına kadar olaylara hep diğer tarafından bakıp, ti ye alıyor. Bu onun bir kaçış, çıkış yolu haline gelmiş.

     Her boşluk için 5 defa basıyor tuşlara. Boşluk mu? evet çok fazla hayatında. Henüz oturtmuş bir gerçekliği yok bu yüzden ti ye alıyor ya bazı şeyleri. Aslında bunu böyle yapıyor olması kötü. Neden açık konuşmuyor? Neden " evet benim o, hepsi birebir doğru. " demiyor bu henüz bilinmiyor. Neyse mutlak suretle olacak olandan kaçınılmaz. Bekliyoruz elbet.

     Çok mükemmel değil sadece egosunu tatmin ediyor ve bu hoşuna gidiyor. Egosunu kendide tatmin etmiyor etrafını bunu sağlıyor. Söylediği bir sözün ve yaptığı bir şeyin etrafı tarafından beğeniliyor olması onu yeteri kadar tatmin ediyor. İstediği bir şeyi elde etmekten hiç bir zaman kaçınmamış ve bu yolda hep farklı yolları izleyerek amacına ulaşmış birisi olmak onu farklı kılan, egosunu okşayan bir şey. Bunu biliyor ve bunu seviyor.

     Ego'dan bahsetmişken, ki bir kaç seferdir bundan bahsediyorum zararını görmediği aksine kazandığı bir tarzı olduğunun farkında. Bu konuyla ilgili tek sıkıntısı hep en yakınlarındaki. Onlara göre katlanılmaz ve çekilmez bir hale geliyor bu. Bu kadar sevilmemesi ve tek olmaması gerekiyor. Tek bir insan, tek bir sevgi biraz bira bir kaç tane sigara yeterli gibi. Pek mümkün olmayan dilekler ve istekler içerisinde devam ediyor duvarlara çarpmaya. Her duvarın önünde biraz ağlıyor ve hep fedakarlık yapmak zorundaymış gibi bir durum doğuyor.



     Buraya kadar yazılanların hiç biri bir şey anlatıyor olabilir sana çocuk. Görüyorsun işte konuşamıyorum ben. Dile getiremiyorum istediğim her şeyi. Susuyorum uzun zamandır. Ne yapacağımı inan bende bilemiyorum. Beynim bana ihanet ediyor ve hükmediyor tüm damarlarıma. Bir gün bundan daha mutlu bir gün olacak. İnanıyor ve yazıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşlılar

Edokta Bir Kış Gecesi

NEDJİMA